نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس

نیوکاسل یونایتد مدتی است به دنبال بازیکن یوونتوس ، ایسلا است. این در حالی است که فیورنتینا مشتری جدید اوست. یکی از ویژگی های خوب ایسلا ، قابلیت بازی او در چند پست متفاوت است. برای مثال او میتواند هم در دفاع شرکت کند و هم میتواند وینگر باشد.

ولی به نظر میاید او در تیم آلگری جایی نخواهد داشت. ظاهراً در این تابستان ایسلا از تورین میرود و گزارشات نشان میدهد که نیوکاسل از مدت ها قبل به جذب او علاقمند بوده است.

در این بین ، فیورنتینا ، تیم شهر فلورانس جدیداً به او علاقمند شده است. آخرین اخباری که از روزنامه توتواسپرت منتشر شده ، نشان میدهد که یووه بدنبال مدافع فیورنتینا ، استفان ساویچ است.

گفته میشود بانوی پیر ، علاقمند است تا ایسلا را به عنوان بخشی از قرارداد به فیورنتینا بدهد ، اما هنوز نیوکاسل فرصت جذب ایسلا را از دست نداده ، و اگر میخواهند در جذب او موفق باشند ، باید مبلغ قابل قبولی به تورینی ها پیشنهاد کند تا از اینکه او را به عنوان بخشی از قرارداد به فیورنتینا بدهند ، منصرف کنند.

یووه به دنبال ساویچ

طبق گزارشات روزنامه های ایتالیایی ، یوونتوس به دنبال جذب استفان ساویچ ، بازیکن سابق منچستر سیتی است. ساویچ در سال 2012 از منچستر سیتی به فیورنتینا آمد تا به بازی خود در کالچو ادامه دهد. اکنون توتواسپرت معتقد است که یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب این مدافع جوان است ، گفته میشود یووه به ازای او ، ایسلا را به فیورنتینا خواهد داد.

اما فیورنتینا علاقمند است علاوه بر پول ، ایسلا را هم در ازای این جوان 23 ساله دریافت کنند. استفان ساویچ توانایی بازی در ترکیب احتمالی مورد نظر آلگری را دارد. گفته میشد که چند باشگاه لیگ برتری به دنبال ایسلا بودند ، اما یوونتوس متقاعد شده تا از او در این انتقال استفاده کند. اگر یوونتوس تمایل جدی به جذب استفان ساویچ داشته باشد ، احتمالا رقم پیشنهادی خود را به رقم مورد علاقه بنفش ها افزایش خواهند داد.

مهاجم جدید یوونتوس

با مصدومیت موراتا در تمرینات ، یوونتوس به دنبال یک مهاجم دیگر است. اکنون با برگشتن دروگبا به چلسی ، احتمال رفتن روملو لوکاکو از چلسی افزایش یافته است. گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که یوونتوس به دنبال لوکاکو است و بزودی پیشنهاد خود را به چلسی خواهد داد، در این بین روزنامه AS گفته که رئال مادرید هم بدنبال این بازیکن بلژیکی است.

به غیر از یوونتوس و رئال مادرید تیم های دیگری مانند اورتون ، تاتنهام ، ولفسبورگ نیز خواهان این مهاجم هستند. گفته میشود که یوونتوس میخواهد پیشنهادی 30 میلیونی را به چلسی پیشنهاد کند تا بتواند لوکاکو را به تورین بیاورد. اما در این بین ممکن است چلسی از فرصت استفاده کرده و لوکاکو را به رئال مادرید بدهد و در ازای آن بازیکنان مورد علاقه خود را از رئال مادرید بگیرند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
رضا قاسمی
رضا قاسمی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: